15 Kasım 2012 Perşembe

Marhaba Hayalet'ler' Hello Ghost :) :)

Bu aralar artık dizi izlememe kararı aldım az biraz zaman buluncada film izliyorum malum vizeler yaklaşıyor ara vermek en iyisi olacak sanırım.
Bu akşam izlediğim başlarda çok sıkıldığım uffladuğum pufladığım bir filmdi ama nette dolaşırken sakın bırakmayın tembihleri üzerine bırakmadım ama iyikide bırakmamışım final sahnesi o kadar güzeldi ki tüm tabular yerine oturdu tekrar izlemeyi düşünüyorum filmi çünkü sıkıldığım için kaçırdığım yerler olduğunu düşünüyorum.Gerçekten şiddetle tavsiye ediyorum finali o kadar güzeldi ki yaa.


Fragman

Adı:Hello Ghost / Hellowoo Goseute
Yönetmen: Kim Young Tak
Senarist:Kim Young Tak
Vizyon Tarihi: Aralık 2010
Tür: Komedi
Süre:111

Oyuncular:
Cha Tae Hyun- Sang Man
Kang Ye Won -Jung Yun Soo hemşire
Lee Moon Su - Sapık Hayalet amca
Ko Chang Seok - Tiryaki Hayalet amca
Jang Yeong Nam - Zırlak Hayalet teyze
Cheon Bo Keun - Ufaklık Hayalet

Diğer Oyuncular:

Kong Ho-Suk - Şaman
Yoo Soon-Woong - Dedektif No
Jeong Gyu-Su - Jung Choo Han (Hemşirenin babası)
Ahn Kil-Kang - Başkan
Yang Eun-Yong - Başkanın eşi
Ra Mi-Ran - komşu kadın
Jo Duk-Je - polis
Lee Sang-Hee - polis
Kang Hyun-Joong - sağlıkcı  
   















Min Young - hemşire
Konu:
Şimdi filme gelicek olursak yetimhanede büyümüş Sang Man arkadaşı yok ailesi yok onun için yaşamında bir anlamı intihar edip bu hayattan gitmek ister ama bu adam o kadar şanssız ki bir türlü ölemiyor köprüden atlıyo kurtarma timinin yanına düşüyo hap içicek su bitiyo gibi vs.vs. olaylar oluyor.Son defada hastaneye kaldırılıyor bu kadar intihar girişimi olunca psikologa götürülüyor.Ama etrafta sigara içen bir adam sonra sapık bir amca sonrasında devamlı zırlayan bir kadın bide çocuk yatağın üstüne zıplayan kimse görmüyor bir tek Sang Man görüyor.Hemen soluğu şamanda alıyo kurtar beni diye o da bu sana Tanrının armağınıdır der.Onların kalbini kırma ve isteklerini yerine getir.Kurtulabilmek için onların saçma sapan başını dertten derte sokan isteklerini ve dileklerini yapmaya  başlar.
                                                                 İyi seyirler :)

Birkaç Kare Filmden:



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder