2 Eylül 2013 Pazartesi

Sen Kimsin - Who Are You ?...

 Ne izlesem ne izlesem diye aramadım bu sefer çünkü azıcık bölümler çoğalsın diye bekledim dizinin sonra 10 bölüm yüklenmişken başladım ama hem çok sürükleyici hem de bölümler 45 dk olmasından sanırım  akşam 7'den geceye kadar 6 bölümü izledim bile şuan 8.bölümdeyim ama az ilerlesin diyorum yoksa durduramıyorum kendimi çok sürükleyici ve merak uyandırıcı bir dizi.Biraz korku öğeleri var o yüzden gece izlemenin pek iyi olamayacağı kanaatindeyim (test edilmiştir :) ) Dizi güzel şimdilik beğeniyle izliyorum.
Sanırım The Master's Sun ile benzer konulara sahipmiş ben izlemediğin için bilemiyorum :)

Who Are You



Trailer:

Oyuncular:

Who Are You - Korean Drama-So E-Hyun.jpg Who Are You - Korean Drama-TaecYeon.jpg
So E-Hyun TaecYeon
Yang Shi-On Cha Gun-Woo
Who Are You - Korean Drama-Kim Jae-Wook.jpg Who Are You - Korean Drama-Kim Chang-Wan.jpg Who Are You - Korean Drama-Park Young-Ji.jpg Who Are You - Korean Drama-Kim Ye-Won.jpg No Young-Hak
Kim Jae-Wook Kim Chang-Wan Park Young-Ji Kim Ye-Won No Young-Hak
Lee Hyung-Joon Choi Moon-Sik Moon Heung-Joo Jang Hee-Bin Im Sung-Chan


Karakterler:
So E-Hyun - Yang Shi On (30 yaşında)
6 yıl evvel gittiği bir operasyonda yara almış ve 6 yıl bitkisel hayatta yaşamış sonra Allh'ın mucizesi gözlerini açmış.Fakat niçin o limana gittiğini neden yara aldığı hakkında hiçbir fikri yok çünkü hafıza kaybı yaşıyor.Ayağa kalktığında sonra Ruhlar görmeye başlıyor.
Bu ablayıda severek izliyoruzz seviyorum bu ablayı çok tatlı geliyor bana ^-^


 
Taec Yeon -Cha Gun Woo (27 yaşında)
Kayıp eşyalar bürosuna yaptığı disiplinsizlik nedeniyle şutlanmış ama tekrar özel şubeye geçmeye çalışıyor.Şefi Yang Shi On'un başını birçok kere dertten kurtaran kahraman polisimiz.

Yalnız bayağı bir kepçe abimiz korelilerin şaşısını çok görmüştükte ilk defa kepçe gördüm O_O




 Kim Jae-Wook - Lee Hyung Joon (34 Yaşında)
Yang Shi On'un kaza geçirdiği operasyonda müfettişti fakat oracıkta vuruyorlar ağabeyimizi ölüyor fakat koruma sözü verdiği için Yang Shi On ve intikamını almak için tekrar ruh olarak geliyor.

Bu oppamız Coffe Princedeki ruhsuz prens No Seon Ki bayağı bi evrim değiştir tanıyamadım  O_O













Kim Chang-Wan - Choi Moon-Sik 

 Polis teşkilatının kıdemli polisidir.Kara kutu gibi bazıları için çalışıyor fakat çözemedim orayı, Incheon liman olayının çözülmesini istemiyor o da.
Cha Gun Woo'ya yardım ediyor seviyor fakat yine de arkasından işler çeviriyor.














Kim Ye-Won - Jang Hee Bin
Dizinin şamanı ruhlarla temasa geçiyor.Yang Shi On'un ruhlar için tanıştığı şaman.Biraz düzenbaz biraz da uyanık bir tip :)

Operation Proposal'un bahtsız güzel kızı Nice Guy'da da oynamıştı.Sanırım Flower Ramyun Shop'ta da vardı güzel kız bahtı açık olsun :)











 
  No Young-Hak - Im Sung-Chan 
Hayali bir şarkıcı olmakken o polisliğe başlıyor çünkü şarkıcılıkta başarısız olmuş :) . Biraz hayta ve kendini beğenmiş.Yan gelip yatmak için kayıp eşyalar bürosuna torpilini bastırmış :))







Genel Konusu:
 
Dedektif Shi-On (So E-Hyun) diğer insanların göremediği şeyleri görebilmektedir. Sıcak kalbi ile, karmaşık hikayelerinden dolayı haksızlığa uğramış hayaletlere yardım etmeye çalışır. Bu arada Dedektif Shi On'un ortağı, Dedektif Gun Woo (Taecyeon) sadece görüp dokunabildiğinde inanmaktadır. Bu iki dedektif kayıp & arama merkezi ile ilişkili durumları çözmektedir.



 Tabi Bence ki Konu:
  Yang Shi On 6 yıl bitkisel hayatta yatmış sonrada kendine gelmiştir fakat artık ne geçmişi hatırlıyor ve de artık ruhları görmeye başlamış.Bildiğin psikoya bağlamış kız kendisini devamlı ruhlar vardır etrafında.Kayıp eşyalar bürosuna gönüllü olarak şef olarak başlamıştır.Sonrada ruhlar peşini bırakmayıp ondan yardım istemektedirler o da onların kapanmış dosyasını açıp sır perdesini ortadan kaldırmaya çalışır Lee Hyung Joon ile ruhlara yardım eder.Bir yandan 6 sene evvel yara aldığı Incheon limanı olayını gizliden takip etmeye çalışır.Ama bazı kara eller yüzünden devamlı önüne taş konulur devamlı bir ölüm tehlikesi mevcut ablamız için.
 
 Diziden Kareler:











2 yorum:

  1. tvN hd dizileri izlememe gibi bir alışkanlığım var çünkü çoğunu sevmiyorum ama şuan ki anlatışınla izlemeli miyim emin olamadım şimdi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer sürükleyici diziler seviyorsanız beğeneceğinizi düşünüyorum. Bence bir şans verin.

      Sil