14 Ekim 2012 Pazar

The Princess Man

Uzun zamandır izlediğim en iyi dizilerdendi
Yapma etme sen dram izleyemezsin dediler bende izleyemem dedim gerilirim sinir oluyorum saniye arayla birbirleriyle kaçıran senaryolara gıcık olurum.Dram falan diyince ben aklımam hemen 'Summer Scent' o kadar yormuştu ki o dizi beni.Ondan beri dram deyince arkama bakmadan kaçarım daha o dizinin adını görmezden gelirim.Bir kaç kişiye sordum herkes beğenmiş herkes süper diyo önce resimlere bakttım neden spoiler yedim biraz sonra ilk bölümü netten izleyeyim beğenirsem indiririm dedim.İlk bölümünün yarısına geldim ben inidircem bunu dedim neyse başladım elektrikler gitti 1 saat sonra geldi açtım neyse 10.dk yine gitti elektrikler bundan bir işaret var deyip bırakmam lazımken :D inat ile 3saat sürede 1.bölümü bitirdim.Normalde 2-3 güne biterdi dizi ama uzattım bilerek bir haftada bitirdim bitsin istemediğim nadir dizilerdendi o hikayenin daha çok devam etmesini istediğim için bitirmeye göze alamadım sanırım ama az önce bitirmiş bulunmaktayım aklımdakilerle heyecanla yazmak istedim.Dizinin müziklerine bayıldım çok güzeldi.

Şimdi diziye gelirsek birkaç günü bulur sanırım yayınlamam :) :)

Prens Sooyang daha sonra Kral Sejo oluyor hakkında bilgi almak isteyeneler tıklasın :) :)

                      The Princess man


 Fragman



Adı: The Princess' Man
Yönetmen: Kim Jeong-min
Senaryo: Jo Jeong-joo
Kanal: KBS2
Bölüm: 24

Konu: Dram,Romantik,Tarihi
Yayın periyodu: Haziran-2011
Yayın zamanı: Çarşamba ve Perşembe 21:55


Oyuncular;

Kim Young Chol - Büyük Prens Sooyang
Lee Soo Jae - Kim Jong Seo
Park Shi Hoo-Kim Seung Yoo
Moon Chae Woo - Le Se Ryung
Soong Joong Ho - Shin Myun
Hong Soo Hyun - Prenses Kyung Hye
Lee Min Woo - Jung Joong
 
Genel konu şöyle; Büyük Prens Sooyang'in güzeller güzeli kızı olan Prenses Lee Se-Ryung (Moon Chae-Won), merakına olan düşkünlüğü ile tanınan, ince eleyip sık dokuyan başka bir tabirle, enine boyuna araştırmayı kendine hobi haline getirmiş bir prensestir. Ancak kaderin bir cilvesidir ki babası veliaht prens Suyangg'in taht hakkini elinden almaya çalışan General Kim Jongseo'nun oğluna geri dönülmez bir şekilde aşık olur. Ancak bu aşk Romeo ve Juliet'inkinden farksızdır.

Dizi 1 sene sonra diyerek başlıyo  Kim seung yoo'nun intikam yemini etmesini falan gösteriyor.

Büyük Prens General Sooyang kafaya koymuştur bir şekilde kral olacaktır.Kralın hastalığı onu daha fazla cesaretlendirmektedir nasılsa gidince yerine geçecek oğlu henüz 12-13 yaşında çocuktur nasılsa onu alt ederim ben diyerek kral yani abisi ölmeden yanına yandaşlarını toplamaya çalışır en önemli yandaş onun için başbakan yardımcısı Kim Jong Seo'dur onunla bir şekilde anlaşma yapmak o yüzden onun küçük oğlu Kim Seung Yoo ya kızı Lee Se Ryung'u vermek ister.
Kim seung yoo ise gianseng evinden çıkmayan hayta birisi.Prensesimiz Kyung Hye ise çok nazlı kaprisli ve tembel biri öğretmenlerini devamlı baştan çıkardığı için öğretmen dayanmıyo kendisine yeni birine ararlarken profesör Kim Seung Yoo yu bulurlar Lee Se Ryung'a da onun ile evlilik anlaşması yapıldığını duyar ve bir şekilde onu görmek ister.Prensesimiz Kyung Hye'de hiç özenmiyo merak etmiyo gibi görünsede dış dünyayı çok merak eder ve en iyi arkadaşı amcasının kızı Se ryung ile bi anlaşma yaparla Se ryunga onun yerine derse girecektir o da dışarı çıkacaktır.
Se Ryung müstakbel eşini görmek için sabırsızlıkla derse girer girer ama görsün boynunda ginseng öpücüğü bulunan bir öğretmen kendiside oldukça yaramazdır ata binmeye çalışan devamlı düşen daha sadece birkaç saniye atın üzerinde durmayı başarılmıştır ama vücutu yara-bere doludur.Neyse bunlar hiç planda olmayan bir şekilde perdeyi kaldırıyo öğretmen ve birbirlerini görüyorlar.Tabi görsün ne var ama kızımız prenses olmayınca bi de yaramaz bi kız olduğu için onu dışarıda görünce sorun oluyor.Bunlar birbirlerini görünce bi elektriklenme başlıyo zaten
 ee kızımız yaramaz onu pazarda çarşıda at üzerine görünce şaşıyo öğretmenimiz zaten böylelikle güzel bir kç gün geçiriyorlar çok az var dizide romantik güzel zamanlar  (Birbirlerine deliler gibi aşık oluyor onlar engel tanımaz aşkları başlıyor)

Sonra bir şekilde Kim seung yoo'nun babası dünür olmak istemiyor Veliaht prens sooyang ile ve Kralın gözü var zaten Kim seung yoo'da ona bir şey oluyorsa oğluna ve kızına tahtına sahip çıkacağını düşünüyor onu damatı yapmak istiyor.
Neyse bayağı uzattım Veliaht Prens kral olabilmek için bir çok masum insana kıyıyo bunların arasında Başbakan yardımcısı Kim Jong Seo ve oğullarıda vardır ama Kim seung Yoo kurtuluyo öldürülmekten(Kim Seung Yoo sakal gibi kestikçe çıkıyo adam :) )
Ve bundan sonraki tek bir amacı vardır babasınun intikamını almak.
Oyunla düzenbazlıkla insanları öldüren Veliaht Prens kral olur.Azıcıkda olsa vicdan sahibi değil bu adam kızını bile gözünü kırpmadan kullanabilecek tiniyette bir adam ama hiçbir kötülük yanına kalmıyo.Gerçekten çok farklı bitmesini isterdim gerçek hayattada böyle bir kötülük kimsenin yanına kalsın istemezdim.

Karakterlerimiz;
Kim Youn Chul
 Büyük Prens General Sooyang-Kim Young Chul

Taht uğruna gözünü kırpmadan kan akıtabilecek kardeşlerini yeğenlerini için bile vicdanı sızlamayan biri.Büyük kızı Sye Ryung'a çok seviyor her defasından Se ryung'a babasından af dilemese bile affetiyor.Ailesine karşı her ne kadar düşünsede sevsede amacı için kızını bile kullanabiliyor.Onun tek bir amaçı vardı Hasta olan abisinin yani Kralın tahtına geçmektir.
(Bu adamı Time Slip Dr. Jin'deki kraliyer doktoruna benzettim ama o değilmiş)







Lee Soon Jae

Kim Jong Seo-Lee Soon Jae

Sarayda etkili bir rolü vardır kendisinin. Gerçekten dürüst ve onurlu biridir.Kralın en çok güvendiği adamıdır hayata gözlerini yumunca kardeşi Prens Sooyang'dan çocuklarını ve tahtını koruyabilecek tek kişi vardır o da Kim Jong Seo'dur.Son nefesinde dahi kimseye boyun eğmemektedir.










                                                                           
Park Shi Hoo
 Kim Seung Yoo-Park Shi Hoo

 Başbakan yardımcısı Kim Jong Seo'nun küçük oğlu Prenses Kyung Hye'nin de yeni öğretmenidir.Yüzünden gülümesi eksik olmayan arkadaşları ve ailesi için herşeyi göze alabilecek giseng evinde eğlenmeyi severdi.Prens Sooyang'ın büyük kızı Se Ryung'a ile tutkulu bir aşka imza atacaklardır.Bir yanda aşkı diğer yanda ise babasına ve haksız yere öldürülenlere verilmiş intikam sözü vardır.
           
                


Moon Chae Won

Lee Se Ryung-Moon Chae Won

Prens Sooyang'ın Büyük kızı meraklı, zarif , babasının tersine iyi kalpli ama oldukça inatçı ve gözüpek prensesimiz.Kızın dizinin başından sonuna kadar hiçbir saçma hareketi olmadı diğer dizilerdeki gibi herşeyi yerli yerinde olan bir karakterdi.
Babasına haksızlıklara karşı baş hadi kaldırabilen babasına boyun eğmeyen ama yinede babası sevdiği için boynuna kılıç bile dayıyabilen bir kızdır.
Yinede aşkı ile babası arasına sıkışıp kalmıştır.Dizinin sonuna kadar ağladı kız ya.
(İlk bölüm bu kızı bir yerden tanıyorum demiştim My Fair Lady'denmiş bilgilerinde yazmıyordu ama sonra başka yerde okumuştum.)







Song Jong Ho

Shin Myun- Song Jong Ho

Shin Sook Joo'nun (baş bilginin) İkinci oğludur. Kim Seung Yoo ve Jung Joong'un en yakın arkadaşlarıdır. Lee Se Ryung'a ile evlendirilmek istenir hatta seve seve kabul eder çünkü Se Ryung seviyordur.Prens Sooyang'ın sadık köpeği olmayı kabul eder ailesini koruyabilmek ve Se Ryung ile evlenebilmek için hatta bu yüzden en yakın arkadaşlarını bile ezip geçebilecektir.Kim Seung Yoo'nun sevdiği kadın olmasına rağmen Se Ryung'dan hiç ama hiç vazgeçmeyecektir.
İlk defa bi dizide karşılıksız aşk yaşayan birine acımadım.Se Ryung'a ona neler yaptıysa hepsini hak etti.









Hong Soo Hyun
Prenses Kyung Hye- Hong Soo Hyun

Başlarda sinir olduğum bir karakterdi belli etmesede içten içe Se-Ryung'ı kıskanıyordu Kim Seung Yoo ile evlenmek istiyordu sebebi aşk değil amcasından onları koruyabileceğini düşünüyordu ama alevereler yüzünden evlenememiş onun yerine Kim Seung Yoo'nun en yakın arkadaşlarından biriyle evlenmiştir.Amcasınn tüm kötülüklerine rağmen çok güçlü durmaya çalışmıştır.







Lee Min WOO
 Jung Joong- Lee Min Woo

Kendisi bile anlayamamdan bir anda prensesin kocası olur.
Prens Sooyang onu pasif gördüğü için kraliyet damatı olmasını sağlamıştır.
Eskiden zengin bir aileden gelen ama sonradan iflas geçirmiş bir ailenin oğludur.Kim Seung Yoo ve Shin Myun yakın arkadaşıdır.
Prensesin tüm kaprislerine ve onu istememesine rağmen o prensesi ilk görür görmez aşık olur.Onun için yapmayacağı yapamayacağı birşey olmaz.O artık kendisini Prensesi, Veliaht Prensi ve tahtı koruyama adayacaktır.










Diziden Kareler;



 









  Giftler;







 


Diziden Bazı Ostlar;