23 Ekim 2012 Salı

Evim Sensin Mi - A Moment To Remember Mı

Evim Sensin Mi - A Moment To Remmember Mı



Evim Sensin Fragman;




 A Moment To Remember Fragman;
 

Özcan denizin ilk filmi 'Ya Sonra' yı beğenmişti çok da değil ama gideri vardı.
Evim sensin filminin fragmanını görünce öyle Fahriye Evcen türkü falan söylemiş benim gözler fal taşı gibi açıldı ooo kesinlikle izlmem lazım.Arkadaşlada sözleştik 2 kasımda vizyonda birde pazartesi-perşembe sinema öğrenci promosyonu var iyi gideriz dedik.
Sonra baktım ki A moment To Remember filminden çalıntı sözleri çıktı.Herkeste beğenmiş o filmi bende bu kadar izlenen filmden çalıntı olmaz ama esinlenme vardır dedim.
Neyse önce A Moment izleyim dedim.Güzel filmdi biraz yavaş son kısa bildiğimiz kore filmi işte.
Ya bildiğiniz bayağı A moment to rememberin türk versiyonunu çekmiş Özcan Deniz işte
A moment to remember 'daki başroldeki erkek oyuncu inşaat sektöründe kız giyim aynısı ya Özcan denizde aynısı yapmış acayip şaşırdım.Bu yazıyıda o şaşkınlıkla yazıyorum az önce tüm bunlara şahit oldum.
İşte kore filminde kız oğlana aşık oluyo oğlan diyo ki - 'Bu sojuyu içersen seninle sevgili olucaz içmezsen sonunsuza dek iki yabancı'
Bizim versiyonda tamamen aynı sözler aynı seyyardan yemek yeniyor tek bir farkla ama bizim kız Rakı içiyo abi.... hemde aynı şekilde ağzından aka aka
İşte orada eski sevgili mevzusu var alhzeimr falan tamamıyle aynı.
Başroldeki adamın annesinin sorumsuz ve ahlaksız olması.
Yaa abi arabaları bile aynı yok birşey.
Babaların despot oluşu kızın arkadaşlarıyle oğlanı tavlamaya gitmesi
Yalnız tüm bunları fragmandan izledim düşünün yani.Belki sonu farklıdır :)
Ben çalıntı olduğunu düşünmüyorum sadece Türk versiyonun yapmış Özcan abimiz soju ya karşı rakı 
Özcan Deniz herhangi bir açıklama yapmamış.Filmin vizyona girdiği zaman yapacakmış gibi dedikodular var.
Benden tavsiye Evim Sensin'i izlemeyi düşünenler Önce A Moment To Remember'ı izlesinler
Karar Sizin.