11 Ekim 2012 Perşembe

Kingston'dan Çin ejderhası



    Çin ejderha yılına özel sınırlı sayıda yapılmış flash.Çin ejderhası şansta getirdiği söyleniliyor.Uzun zamandır flash alacaktım ama ben 16 gb'lık düşünüyordum taki onu görene kadar çok hoşuma gitti hiç düşünmeden aldım demiycem biraz dşündüm 8'gb bayağı az geldi aslında ama görsellik ağır geldiği için aldım :) .Çoğu gören arkadaşım hemen nereden aldın bende istiyorum hatta birkaç tane cep etmeye çalışanları yakaladım :)
Görselliği gerçekten güzel anahtarlık yada telefon süsü olarak da kullanılabilir ama hassas cihaz olduğu için bozulabilir.
Çok yavaş o sorunu var diğer flash belleklere oranla daha yavaş  biraz daha hızlı olsaydıı daha iyi olabilirdi.
Teknosadan 19liraya almıştım tam olarak hatırlamıyorum :)

Resmini çektim ama çok kaliteli olmadığı için vitrin resminide eklemek istedim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder