24 Eylül 2012 Pazartesi

Personal Taste (Zevk Meselesi)




Fragman;


Adı-Personal Taste
Tür: Romantik-Komedi
Bölüm Sayısı: 16
Yayınlandığı Kanal: MBC
Yayın Tarihleri: 31.03.2010 - 20.05.2010


Oyuncular:
* Lee Min Ho as Jeon Jin Ho
* Son Ye Jin as Park Kae In
* Kim Ji Suk as Han Chang Ryul
* Wang Ji Hye as Kim In Hee



 Son Ye Jin as Park Gae In




Herkese kolaylıkla inanabilen saf temiz .Ailesinden fazla sevgi görmediği için herkesten sevgi bekliyor ona iyi davrananları onu seviyor sanıyor ve onun için elinden gelen herşey yapıyor.Oldukça saf ya :(














       
Lee Min-ho as Jeon Jin Ho    



                               Karizmatik yakışıklı Mimarımız :)        
















Kim Ji Seok as Han Chang Ryu

Park Kae İn erkek arkadaşı ama onu en yakın arkadaşı ile aldatıyor aldatmaklada kalmıyor en yakın arkadaşıyla da evlenmek üzere.
Babası Jin Ho'nun düşmanıdır.


















Park Kae İn yakın arkadaşı ama sevgilisini ayartan Kae İn herşeyi benim olmalı diyen kıskanç birisi.Şimdilerde gözü ise Jin Ho da














  •  Ryoo Seung-Ryong as Choi Do Bin 
  • Jo Eun Ji as Lee Young Sun 
  • Jung Sung Hwa as No Sang Jun 
  • Im Seul Ong as Kim Tae Hoon
  • Choi Eun Seo as Na Hye Mi
 Uzun zamandır izlemek istediğim ama cesaret edemediğim bir diziydi sonra arkadaşlarında gazıyla ve 'Sonun Düşünen Kahraman' olamaz diye Polat abimizinde gazıyla başladım diziye
Aslında diziyi bitirelim çok olmadı ama yine unutmuşum sanki :) :)

Lee min ho'yu ilk kez bu dizide izledim öncesinde ne millet yahu Lee min ho diyip duruyo pek yakışıklıda değil dedim bu dizide biraz ısındım sonra BOF da bayağı ısındım şimdi Faith de kıvılcım çıkacak :D
Normalde önce Bof izlenir sonra sırasıyla gidilirmiş ama ben önce bu diziyi sonra Bof izledim çünkü  koo hye sun sevmiyorum onun olduğu diziye tahammül edemem diye düşünmüştüm.
 Son Ye Jin de Summer scent dizisinde izlemiştim orada da böyle saf kim nereye sürse giden sanki kendi olmayan sünepe bir kızı canlandırıyordu o yüzden kendisinden pek haz etmezdim bu dizide de öyle aslında genelde o karakteri veriyorlar kıza demekki tipi daha çok müsait

Neyse gelelim dizimize....
  Park Kae In kızımız hafif saf çok iyi niyetli kendisine önem vermeyen kendine güveni oldukça az bir kızımız.Ama dedim ya o kadar saf ki neredeyse salak onu aldatan ve sevgilisine merhamet duyabilecek kadar artık ne diyim.Neyse kızımız sevgilisi Han Chang Ryul bu çocukda, yakışıklı oğlumuz mimar Jeon Jin Ho'nun düşmanıdır babasının yaptığı kelek nedeniyle Jeon Jin Ho onlardan intikam alma kendilerine ait şeyi onlardan geri alma istediği vardır
nyse park kae ın dediğim gibi çok saf bir kız yanında çalışan yüzünden borçlanmıştır evleneceği içinde yanından ayrılan  Kim In Hee yerinede bir ev arkadaşı bulması lazım neyse kader bir şekilde Jin ho ile Kae in karşılaştırır ama bu pek iyi bir karşılaşma sayılmaz otel odasında Jin ho bir erkekle gören kızımız onu gay sanar.
Jin hoo çok kararlı çok çalışkan zeki biri annesi kalmış bir tek onuda mutlu edebilmek için elinden geleni yapan birisi bide bi kız var peşinde oppa oppa diye dolanıyo o nesi bilmiyorum
Jin hoo son projesinde hayatta kalabilmesi o projeye bağlı bu sango lu birşey evi var Kae in evi o evin şekillerine yapısına ihtiyacı var o eve pek giren olmazmış çünkü gizli yapı neyse Kae in de paraya ihtiyaçı var onunda o eve ve eve taşınmasına izin verir ne de olsa 'GAY' ne zararı olabilir ki diyo dizinin en keyifli anları Jin ho ile ortağını gay sandıkları için Kae in yanında rol yapmaları falan tam komediydi bir de Kae in arkadaşı var fotoğrafcı ile jin ho ortağının muhabbetleri çok komikti unnie unnie.
Neyse aynı evde yaşamaya başlarlar ve Kae İn intikam almak ister ama önce kadın olmayı becerebilmesi lazım tabii kim yardım edecek ona Gay Jin ho ama söz verir 'Game Over' diyince oyun bitecektir ve oyun başlar.
 Çok mükkemmel bir dizi olmasada güzeld ben beğendim izlerede tavsiye ederim sonra 4bölüm biraz baymaya başlasada yine iyi diziydi
Şunu da izlemenizi istiyorum :D :D


Diziden Kareler;




 


Diziden bazı müzikler:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder