19 Kasım 2012 Pazartesi

100 Days with Mr. Arrogant / Naesarang Ssagaji

Daha öncede dedğim gibi taktım bu ara filmlere bugün ise izlediğim film 100 Days with Mr. Arrogant.Başlarda güzel gitti baktım Kim Jae Won var Ha Ji Won var izlenir bu film dedim.Başlarda güzel gitti ama sonrada baydı ya.Çoğu izleyici beğenmiş ama ben beğenmedim belki Ha Ji Won'un lisesi rolü için biraz gart kaçmış olması olabilir.Konusu güzel ilerleyişde iyiydi ama sonrada klasiğe bağladığından olsa gerek çok baydı beni.Başlarda dedim ahaa güzel film bulmuşum aferin dedim ama sonrası yine aynı hele en son sahne o kadar saçma geldi ki bana.Diyeceğim izlesenizde olur izlemesenizde.Çok yüksek beklenti içinde olmayın ama fazladan vaktim var Kim Jae Won'a bakacam diyorsunuz izleyin.

Verdiğim puan : 6,7

Filme gelecek olursak sevgili okurlar buyrunuz :)


Fragman:



Filmin Adı :100 Days with Mr. Arrogant / Naesarang Ssagaji
Yönetmen:Shin Dong-Yeob
Senaryo: Shin Dong-Yeob
Vizyon Tarihi : Ocak 2004
Tür: Romantik - Komedi
Süresi: 95dk.

Oyuncular:
Ha Ji Won- Kang Hae Young
Kim Jae Won - Ahn Hyeong Jun
Jin Tae Hyun - Young Eun
Han Min - Hyun Joo
Yong Seon Hee- Joo Yun
Hong Ji-Yeong- Ma-Ni
Han Seong-Sik - Öğretmen
Lee Eung-Kyung - Kang Hae Young'un Annesi
Kim Chang-Wan - Kang Hae Young'un Babası
Kim Yong-Geon - Ahn Hyeong Jun'un babası

Konusu;

Hae Young bildiğin aklı beş karış havada derslerde hayal kuran hafif çatlak orta düzeyde başarısız bir liseli.Sevgilisi onu 99. günlerinde terk etmiştir ne kadar aldırış etmiyor görünsede üzülmüştür.Aylak aylak eve giderken yerde içicek kutusu görür ve çoğumuzun yaptığı gibi basar tekmeyi o da uçar uçar uçar tüm kadınların ağzının suyu aktığı, yakışıklı, zengin, ama bi o kadar da kendini beğenmiş ukala olan Hyeong Jun kafasına gelir o da direksiyon hakimiyetini kaybederek duvara çarpar.
Ve heyy sen üniformalı diyerek Hae Young'a arabasının masrafını karşılamasını ister 3000 dolarcık kadar tabii liseli öğrencimizde ne arar bu para hemen topuk yapar ama cüzdanını düşürdüğü için.Kibirli zenginimiz Hyeong Jun tarafından bulunması zor olmaz.Para yoksa der Hyeong Jun benim kölem ol 100 gün boyunca ve o da çaresiz kabul eder ve kölelik günleri başlar.
Hyeong Jun aslında yalnız bir adam olduğu için kendisine bir oyuncak aramaktadır ve artık oyuncağı Hae Youn'dur.Tabi taaa ki Hae Young araba tamir ücretinin 3000 dolar olmadığını öğrenene kadar artık zaman intikam zamanıdır.

Filmden Resimler:
 


Birkaç tanede gif:


2 yorum:

  1. Ben çok beğendim biraz klasik br hikaye olsada iyiydi :D :D :D

    YanıtlaSil
  2. başlarda güzeldi ama bi ara sıkıldım ben :)

    YanıtlaSil