21 Şubat 2016 Pazar

Senden Önce Ben

Senden önce ben kitabını okurken çok heyecanlanmıştım o kitapla aramda farklı bir iletişim var gibi hissettim hep.Arada bir açıp tekrar göz gezdirmek tekrar o satırları okuyup aynı tadı almak çok güzel oluyor.
Her kitabı okurken kafamda aslında filminide çekerim çekeriz sizlerde çekersiniz eminim o yüzden benim kitaplarım biraz uzun sürer hatta rüyama bile girer. Ama bu kitabı daha farklı hayal ettim nedense bu kitaba çok bağlandım.Benim hayatımın kitabı Çalıkuşudur ben öyle çok felsefi kitap okuyan birisi değilimdir kişisel gelişimde okurum ama roman daha çok okurum.
Ben bu kitabı okurken başrolde Louisa Clark karakterini canlandırmasını istediğim oyuncu Anne Hathaway'dı onu Lousia karakterine çok benzetmiştim. Erkek karakter yani William Traynor içinde Jake Gyllenhaal düşünmüştüm onunla hayal etmiştim kitabı.
Hayalimdeki kadar güzel olabilecek mi film pek zannetmiyorum çünkü benim beklentim çok yüksek :) (Aynı Yıldızın Altında filmide biraz tırttı ya :) )
Bu film nedense beni çok heyecanlandırıyor umarım güzel olur.
Bu filmin oyuncularına gelecek olursak :)
 Lois rolunde Emilia Clarke 
Will karakterinde ise Sam Claflin 
Oyuncular bana uyumlu ve güzel geldi umarım uyarlamada güzel olur.
Vizyon Tarihi: 17 Haziran 


 

4 yorum:

  1. Ne kadar güzel anlatmışsın kitabı okumadım ama film ilgimi çekti teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım vaktin varsa kesinlikle okumanı öneririm :))

      Sil
  2. çünkü kitaptaki karakterler çok sevimli çok içtendii :) benim de bu filmden beklentim bi hayli yüksek, umarım bizi haksız çıkarmaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap aklıma gelince içime bir mutluluk geliyor :).Umarım güzel bir film olur :))

      Sil