16 Şubat 2016 Salı

Cheese in the Trap...

Blogger yorumu: 
Bu ara gençlik dizileri fena taktım bu dizinin tanıtımını görmüştüm ama bitince izlerim diye ertelemiştim. Sonra gezinirken korekuşu'nun tanıtımını gördüm ve başladım izlemeye.Bu ara çok söylüyorum bu kelimeyi ama cidden çok beğendim. Dizideki komedi, romantizim ve gizem hepsinin dozu yerindeydi henüz final vermedi ama umarım sonu güzel bir şekilde bağlanır.
Korekuşu'na teşekkür ederim onun sayesinde güzel bir dizi izledim.(izliyorum)
Ben beğendim umarım sizlerde beğenirsiniz.

Cheese in the Trap


Dizi Künyesi :
  • Dizi: Cheese in the Trap
  • Yönetmen: Lee Yoon-Jung
  • Senarist: Soon Ggi
  • Yayın Kanalı: tvN
  • Türü: Komedi,Romantik,Gençlik
  • Bölüm Sayısı: 16
  • Yayın Dönemi:  4 Ocak - 1 Mart 2016
  • Yayın Ülkesi: South Kore
Oyuncular:
Cheese in the Trap-Park Hae-Jin.jpg Cheese in the Trap-Kim Go-Eun.jpg Cheese in the Trap-Seo Kang-Joon.jpg Cheese in the Trap-Lee Sung-Kyung.jpg Cheese in the Trap-Nam Joo-Hyuk.jpg
Park Hae-Jin Kim Go-Eun Seo Kang-Joon Lee Sung-Kyung Nam Joo-Hyuk
Yoo Jung Hong Seol Baek In-Ho Baek In-Ha Kwon Eun-Taek
Cheese in the Trap-Park Min-Ji.jpg Cheese in the Trap-Son Byung-Ho.jpg Cheese in the Trap-Ahn Kil-Kang.jpg Cheese in the Trap-Yoon Bok-In.jpg Cheese in the Trap-Kim Hee-Chan.jpg
Park Min-Ji Son Byung-Ho Ahn Kil-Kang Yoon Bok-In Kim Hee-Chan
Jang Bo-Ra Yoo Young-Soo Hong Jin-Tak Kim Young-Hee Hong Joon
Cheese in the Trap-Lee Woo-Dong.jpg Cheese in the Trap-Kim Ki-Bang.jpg Cheese in the Trap-Moon Ji-Yoon.jpg Cheese in the Trap-Oh Hee-Joon.jpg Cheese in the Trap-Ji Yoon-Ho.jpg
Lee Woo-Dong Kim Ki-Bang Moon Ji-Yoon Oh Hee-Joon Ji Yoon-Ho
Heo Yoon-Seob Kong Joo-Yong Kim Sang-Cheol Ha Jae-Woo Oh Young-Gon
Cheese in the Trap-Yoon Ji-Won.jpg Cheese in the Trap-Cha Joo-Young.jpg Cheese in the Trap-Yoon Ye-Joo.jpg
Yoon Ji-Won Cha Joo-Young Yoon Ye-Joo
Son Min-Soo Nam Joo-Yeon Kang A-Young


 Dizi Konusu:

Bu dizinin konusunu anlatmak cidden zor aslında basit bir konu gibi 'Hong Seol ile Yoon Jung arasındaki ilişki anlatıyor' aslında özeti bu ama bu güzelim diziyi basitleştiriyor bu cümle. Hong Seol, Yoon Jung'dan hoşlanmadığı karanlık bir tarafı vardır bu tarafdan cidden korkmakta Hong Seol o ondan kaçmaya çalışırken o hep ona yanaşmaya çalışır ve artık kaçacak yeri olmayınca sevgili olurlar Hong Seol, Yoon Jung ne kadar sevsede  onun hayla çözemediği tarafları vardır.


 Karakterler:

Kim Go-Eun- Hong Seol
Hong Seol ailesinden yardım almayan tek başına hem çalışıp hem okuyan gayretli kore draması kızıdır. :)
Okulun gözbebeği Yoon Jung ile okulu dondurma kararı alır bir  sene çalışarak hem harç parasını toplarım hemde Yoon Jung'tan kurtulurum diye planlar yaparken burs kazanır :)
Hong Seol karakteri sorumluluklarını yerine getiren gerekirse diğer arkadaşlarının görevlerinin yerine getirir o kadar çalışkan yani.







  Park Hae-Jin - Yoo Jung
Okulun gözbebeği Yoo Jung okulun çalışkan, yakışıklı, kibar ve zengin öğrencidir. Çoğu kızın ağzının suyu aktığı çocuktan Hong Seol ise köşe bucak kaçar.
Karanlık bir tarafı vardır karakterin olayları çözüş şekli ya da bakış acısı bilmiyorum ama bir tarafı buzdağı gibi iken diğer tarafı günlük güneşlik yaz günü gibi.
İnsanların onu sadece çıkarları için yanında olduğu zanneden tek Hong Seol hariç onu tavlamayı kafaya koymuş onun ile aynı olduklarını düşünür. 





Seo Kang-Joon - Baek In-Ho
 Baek In Ho Lisede geçirdiği bir kaza sonucu liseyi bırakır. Hong Seol ile bir resturant'ta tanışır kıza yapışır sonrasında :).
Yon Jung , Baek ın Ho ve kız kardeşi eskiden aynı evi paylaşmış kardeş gibi büyümüşler Yoon Jung babası Baek In Ho ve kardeşine sahip çıkmıştır.
ama  In Ho lisede geçirdiği kazadan Yoon Jung sorumlu  tutar onun karalık tarafını görenlerdendir o da.
Hong Seol ile zamanla yakınlaşması arkadaş olması Yoon Jung kızdırır ama Baek In Ho pek umur etmez.
Baek In ho karakteri inatçı gururlu ve eğlencelidir.








   

Lee Sung-Kyung - Baek In-Ha

Baek In Ha, In Ho'nun kardeşidir.
Tüm hayatını Yoon Jung'a ve zengin erkeklere yapışarak geçirmeyi kendisine görev edinmiştir.
Baek In Ha'nın tam tersi karaktere sahiptir tamamen farklılardır.
Diziye eğlence katıyor bu kızda komik bir tip.
Hatırladınız mı bu kızı :) 
It's Ok, This is Love dizisindeki liseli kızı canlandırıyordu orada ki karakterine yine benzer bir karaterde :).






 
 İlişki Çizelgesi;




6 yorum:

  1. Dizinin afişi çok hoş ya :D Ayrıca görseller de çok iç açıcı göründü bana, eğlenceli bir yapıma benziyor.. Paylaşım için teşekkürler :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet güzel ama bitsin öyle başla böylesi bir eziyet çünkü.Ben teşekkür ederim :))

      Sil
  2. Son bir kaç bölümü hala izleyememiş olsamda çok hoş dizi ^^ Ellerine sağlık *

    YanıtlaSil
  3. Kız çok şirin görünüyor :) teşekkürler canım.

    YanıtlaSil