15 Nisan 2013 Pazartesi

Savcı ve balıkçı kız :) :) Haeundae Lovers

Romantik-komedilerin sıkmaya başladı son zamanlarda beni hep aynı hikaye falan filan.Polisiye dizilere bakayım dedim Ghost'u izlemeye başladım 14.bölümde kaldım ama :) :) Neyse ondanda sıkıldım.Yeppudaa'da dolanırken pat diye'Savcı hafıza kaybı' konusunda gördüm dizinin neyse salla dedim sonra aklımda kaldı ama dizinin adına bakmamıştım. Neyse aradım aradım buldum ;) ;) Haeundae Lovers'muş ya hemen başladım Ghost'a ara verdim. Sıcak hikayesiyle çok beğendim ;) Önerimdir :))




Trailer:

Dizi Künyesi
Dizinin Adı: Lovers of Haeundae  / Haeundae Lovers
Yönetmen: Song Hyeon-wook
Senarist: Hwang Eun-Kyung
Yayın Kanalı: KBS 2
Bölüm Sayısı:  16

Konusu: Romantik-Komedi

Yayın tarihi: 6 ağustos 2012 - 25 Eylül 2012

Yayınlandığı ülke:  Güney Kore

Oyuncular:
Kim Kang Woo - Lee Tae Sung
Jo Yeo Jung - Go So Ra
Jung Suk Won - Choi Joon Hyuk
Kim Hye Eun - Yook Tam Hee
Nam Gyu Ri - Lee Se Na
Kang Min Kyung - Hwang Joo Hee
Choi Sang Hoon - Lee Se Jo
Im Ha Ryong - Go Joong Sik
Lee Jae Yong - Lee Soon Shin
Park Sang Myun - Boo Young Do
Park Gun Il - Lee Dong Baek
Park So Yeon - Lee Gwan Soon
Kim Tae Hyun - Kang Min Goo
Kim Young Ok - Shim Mal Nyeon




  
Karakterler:


 Jo Yeo Jung - Go So Ra
Eski gangster 3 amcası ve 6 yaşındaki zekaya sahip babasıyla balıkcılık yapar. En büyük gayesi Eski otellerini geri almak ve evlenme aşamasındaki kızımız. Üzerindeki çok fazla sorumluluğa rağmen yinede sabrını yitirmeden işine devam eder.
Çok eğlenceli bi karakterdi :)

Kim Kang Woo - Lee Tae Sung
İşkolik, inatcı bi savcıdır.Küçük yaşta ailesini kaybetmiştir.Seul'un en öndeki avukatı onu evlatlık olarak alır.Avukat babasının ona çok güvendiği çok sevdiğini devamlı yinelediği için mükemmel kusursuz olmanın peşindedir.Son kaçakcılık davası yüzünden tüm iş arkadaşları, dedektifler hatta babası bile artık ona sırt dönmektedir. O ise hayla işin peşindedir yakalayacaktır o kaçakcıyı o yüzden balayında düşer kaçakcının peşine :).
  Jung Suk Won - Choi Joon Hyuk

Haeundae otelinin yardımcı başkanıdır.Go So Ra çok yardım ediyor onun otele gidip gelmesini dahi sağlıyor.Ama tek amacı iyilik değildir. Go So Ra aşık oluyor.Go So Ra ile tek bağlantısı ona olan aşk
 değildir.












Kim Hye Eun - Yook Tam Hee
Haeundae otelin başkanın çirke karısıdır.Çok sinir olmasına rağmen çok komik bi karakterdi. İşi gücü para ve güzellik olan bir karakter.
Nam Gyu Ri - Lee Se Na 
Adalet bakanın hassas, naif kızıdır.Savcını karısıdır.Savcı için evlilikleri ailerin evliliği olsada o savcıya aşıktır.
Çok tatlı, çok sevimli bir kızdı çok sevdim onu :)
Kızın ailesini hiç göremedik hastaneye falan yattı kalktı ailesi yoktu.
  Kang Min Kyung - Hwang Joo Hee Yook Tam Hee'nin sekreteri.Kıskanç, fesatın teki en iyi arkadaşını dahi satabiliyo kıskançlığı yüzünden.Ama aşk onu yola getirebilecek gibi :)
       Amcalar Eskiden gangsterlermiş ama abilerinin kazası sonrasında bırakıp tövbekar olmuşlar.Artık namuslu bir şekilde çok para kazanıp oteli geri almak istemektedirler.                                                                                                                                                              

 Genel Konu:Haeundae, Busan'a bağlı bir bölgedir. Savcı Lee Tae Sung (Kim Kang Woo) bir gün haydutları yakalamaya çalışırken hafızasını kaybeder. Yakalamaya çalıştığı haydutlardan birinin kızına aşık olacağını ise hiç tahmin edemez. Go So Ra (Jo Yeo Jung), bir gangsterin kızıdır ve Haeundae'de balıkçılık yapar. Bu arada, savcımız aslında Lee Se Na (Nam Gyu Ri) ile nişanlıdır ne nişanlısı Adalet Bakanının kızıdır.


Bence Konu: Lee Tae Sung uyuşturucu kaçaksını yakalamak içi aylardı uğraşıyo hatta ki adam öyle takmış ki düğün günü dahil o kaçaksının peşinde.Bi gece klubünde olduğunu dair bir söylenti alıyor ve gidiyor orada Go So Ra ile karşılaşıyor

 


Go So Ra gece klubünden kaçarken kaçakcıya çarpar onu arabaya alır ve Savcı onu kaçakının sevgilisi sanar ve hasta yatağındaki karısı bırakır ve soluğu Haendae'de alır. Pansiyona yerleşir. İz aramaya başlar kızın peşinden ayrılmaz buluşacaklar diye.Sonra kaçakcı unuttuğu telefonunu almaya gelir pansiyona.Ve Tekrar bi kovalamaca başlar denize düşen savcı kafasını çarpar ve hafızasını kaybeder.Balığa çıkmış Go So Ra'nın ağına takılır :) :).4 eski gangster ve 1 yitik hafıza 1 evde yaşamaya başlar . Sonrası eğlenceli bir şekilde devam ediyor. :)

Giftler:





Diziden Kareler:








































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder