19 Şubat 2013 Salı

Monk - Galip Derviş


Orijinal versiyonda Tony Shalhoub'un başrolünü oynadığı dizide obsesif kompulsif bozukluk yani takıntı rahatsızlığından muzdarip olan polis memuru Adrian Monk, yaşadığı aile dramının ardından psikolojik anlamda çöker ve kendisine ortak olarak atanan polislerle yaşadığı bir dizi sorunun ardından meslekten ihraç edilir. Korkuları yüzünden evden dışarı bile çıkamazken hayatına giren hemşire sayesinde temel bazı psikolojik sorunlarını çözen Monk, daha sonra özel dedektif olarak çalışmaya başlar ve her bölümde farklı bir olayı çözer. Monk'un bir dizi takıntısı ve ayrıca da korkuları vardır. Susuzluktan ölmekte olsa bile sadece bir markanın suyunu içmektedir, köpeklerden, mikroplardan, seyahat etmekten, doğumla ilgili her türlü görüntüden hatta sütten bile korkmaktadır.

Monk dizisi hakkında bilgi için tıktık...
Galip Derviş dizisi hakkında bilgi için tıktık...

 -Engin Günaydın'ın yeni dizisinin fragmanını görünce bir sevindim bir sevindim çünkü gece 2-3 e kadar Monk dizisini beklerdim izleyebilmek için şimdi ise yerli versiyonunu yapmışlar.Umarım orjinal tadını verir Engin Günaydın karakter kesinlikle çok yakışır cuk diye oturacak karakter.Herşeyi aynı sanırım baktığım kadarıyla.Asistan rolüne sanki Algı Eke gitmemiş gibi ama bakalım.Sabırsızlık bekliyorum umarım orjinali gibi eğlenceli bir dizi olur abartı olmaz..

2 yorum:

  1. Monk'u izlemenizi tavsiye ederim fog tv de her cuma yayınlanıyor. 1.sezonunu ordan izledim daha sonra Galip Derviş başlayınca onuda izlemeye başladım fakat kesinlikle Monkun eline su dökemez

    YanıtlaSil
  2. Monk'u izlemiştim ben, o yüzden şimdi Galip Derviş'i izlerken pek tat alamıyorum en ufak esprilerine kadar aynı.Engin Günaydın ne kadar iyi olursa olsun yine de pek sevemedim.Belki Monk'u izlemeseydim beğenirdim.

    YanıtlaSil