16 Şubat 2013 Cumartesi

Biri Beni Mimlemiş



Güzel blog arkadaşım Çizgili Fil blog yazarı Şahika uzun zaman önce beni mimlemişti ama vizeler geçsin finaller geçsin derken bir sürü zaman geçmiş ona karşı mahcuptur elimden dilimden geldiğince samimi birşekilde cevapladım.Teşekkür ederim benim için hazırladığın sorular için

1- İnşallah olmaz ama ya hadi oldu diyelim en yakın arkadaşınız ( kardeşiniz gibi ama o derece yakınsınız ) size kazık atıp gitti? Ne yaparsınız? Depresyonun kara kollarına teslim mi olursunuz, yoksa o beni sildiyse ben onu çoktan sildim diyip hayata devam mı edersizniz??
-Umarım böyle birşey olmaz.Sanırımda olmaz birine güvenmem için çok zaman geçmesi lazım en yakın 3 dostum biri 10 senelik diğer ikisi ise 7 senelik.Onlardan kazık gelmeyeceğini düşünüyorum.Oldu da birisi kazık attı bana muhtemelen bu 3 arkadaşımdan biri değildir ve o yüzden umursamam çok da tınlamam yani.Hadi insandır oldu yaptı kazık bana diyelim işte o an depresyona girmem ilk işim telefondan numarasını silmek olur (nedense kızdığım kişinin hemen numarasını silerim :D ). Silmeden önce de ona çok nağmeli bir mesaj atarım içine oturacak şekilde ve telefonumu bir süre kapatırım.

 2-O çok beğendiğiniz idol/şarkıcı  iki metre ötenizde bağırsanız imza isteseniz duyacak ama sesiniz çıkmıyor?? Ne yaparsınız ??
- El sallarım napayım :D :D.Sanırım mizacım gereği heyecanlanınca çenesine vuranlardanımdır saçma sapan şeyler derdim heralde yanına gitsemde :) 
  3-Düğün gününüz geldi çattı. Her şey hazır gelinlikler içinde beklerken  bir kadeh kırmızı şarap istiyorsunuz ve getiren garson bembeyaz o gelinliğin üzerine döküveriyor şarabı. Düğünün başlamasına da 10 dakika var ? Ne yaparsınız ??
-alkol kullanmıyorum o yüzden sorun yok :).Hadi oldu diyeli ;Alırım ooo garsonun varyaa.... İlk şey derim 'Hep beni buluyo Allah'ım neden böyle kadersizim der isyana başlardım' Umarım böyle birşey olmaz
4-İçtiniz içtiniz şarhoş oldunuz.Telefonda önünüze gelen ilk kişiyi arıyorsunuz o da babanız. Baba ben falanca arkadaşımın eveinde kalcam bu gün sabaha kadar party kop kop diyosunuz babanızın tepkisi ??

-Alkol kullanmadğımdan böyle durum olmaz ama kullansam babamı arasam iyi eğlenceler yavrum derdi sadece ayılınca düşünemiyorum ama :D :D

5-Annenizin en sevdiği mücevheri ya da eşyayı borç para uğruna satar mısınz??
 
- Hayır kesinlikle satmam yalan yalanı doğruyor çünkü.Çok kötü durumdaysam abime anlatırım o yardımcı olur.
6-Mecbur kaldınız  dilenmek zorundasınız ve aileniz sizi o halde gördü. Sizin tepkiniz ve onların tepkileri ??
 
-Ben kesinlikle tanımamış numarası yapardım :) .Sanırım onlarda öyle yapardı hatta sadaka bile verirlerdi (: 
7-Siz birini öldürdünüz ama kimse görmedi. Siz bilmiyorsunuz ama adam ölmeyi hak ediyor. Elinizi temizlediniz, cesedi kaldırdınız, teslim mi olursunuz yoksa gidip itiraf mı edersiniz?? Ya da bunların hiçbirini yapmazmısınız??

-Hiç kimse bir başkasının iradesiyle ölümü hakketmiyor bence ilahi adaleti beklerdim çaresiz. 
8-Çocukluk hayallerinizden biri gerçek olacak?? Hangisi olsun?? Neden ???

-Sanırım dünyayı dolaşma hayalim ve komikte olsa görünmez olma hayalim gerçek olsun isterdim.Görünmezlik olamayacağına göre, kesinlikle dünyay dolaşma hayalimin gerçek olmasını cidden çok isterdim fazla param olmasada her gördüğümü alamasamda gezmek isterdim. 

9-Elinizde olsa babanızı en sevdiğiniz o sanatçıyla değiştirmek ister miydiniz? Ya da onun kardeşi olmak ??

-Kesinlikle değiştirmek istemezdim benim babam en mükkemmel sanatçılara taş çıkarır.(biraz iddaalı oldu sanırım :). Kardeşi belki olmak isterdim belki çünkü sanatçıların aile ilişkilerinin iyi olduğunu düşünmüyorum yakın olduklarını oysaki ben abimle her dakika dışarı çıkmak gezmek tozmak çok hoşuma gider ünlü biri olsaydı bunlar zor olurdu sanırım.Yinede ünlü birinin kardeşi olmak havalı olsa gerek.

10-Sizin çekiklere olan sevginizi anlamayanlara yapmak istediğiniz işkenceler ??

-Herkese bahsetmiyorum bu sevgiden çünkü hepsi birbirine benziyo ne anlıyorsun tepkilerini duymak istemiyorum.Arkadaşlarım blogum olduğundan bile haberi yoktur.Bende onların hint sevdasını anlamıyorum o yüzden zevkler ve renkler tartışılmaz diyorum ve işkence falan yapmıyorum :))

11-Size bir hayvan olma hakkı veriyorum. Hangi hayvan ve neden ???
 
-Sanırım at yada karga olmak isterdim. At niye dersen çok özgür ve havalı duruyorlar çok saygın hayvanlar. Karga ise özel bi nedeni yok uzun süre yaşabildikleri için :)


2 yorum:

  1. Ellerin dert gormesin elif abla. O kadar isinin arasinda bir de bununla ugrastirdim seni :) Guzel girisin icin de ayrica tesekkurler. Ben de bahsetmiyorum o sevgiden aynen benim arkadaşlarımın da blogum olduğunu bilmez mesela :)

    YanıtlaSil
  2. :) :) Rica ederim canım.Ben mimleyemedim kimseyi bakma ama :)

    YanıtlaSil