14 Ocak 2013 Pazartesi

Konser Varmış yaa.



Sanırım JYJ Türkiye konser için bi anket yapmışlar yeterli katılım toplanırsa sanırım Türkiyede konser verecekmiş.Ben katıldım bilet fiyatını düşük tuttum 20dolar dedim :D :D pintilikten olabilir mi ama ne kadar az olursa katılım o kadar çok olur katılım çok olursa Türkiye'de konserlerde bi o kadar fazla olur diyerekten büyük bir teori kurdum :) .Umarım konseri olur ve diğer Güney Koreli şarkıcılar ve gruplar içinde bi kapı olur Türkiye yapmanız gereken çok basit aşağıdaki anketi doldurup yollamanız. tık tık tık
Çizgili Fil blogunun yazarı Şahika'ya da teşekkürler.


2 yorum:

  1. Teşekkürler yazdığın ve doldurduğun için :) Blogumun adı çizgili fil ama film değil :))

    YanıtlaSil
  2. Yazım hatası oldu heralde elim çarpttı sanırım :D :D Yoksa biliyodum :)hemen düzeltiyorum.

    YanıtlaSil