17 Aralık 2014 Çarşamba

Gece Sineması Filmleri { 4 }

Merhaba pek sayın okuyucular :)) . Bu ara vakitsizlikten dizi izleyemiyorum ben dizi izleyince bitirinceye kadar başından kalkmıyorum hal böyle olunca başka birşey yapamıyorum o yüzden filmlere sardım ama kore değil Hint filmlerine, Kore filmi kalmadı yeni izleyeceğim napam sarmam sarmam derken bollywood çağırdı beni :)). Şu danslarıda olmasa daha akıcı olacak :((.Neyse onlarıda gayet seven var :)
İlk filmimiz buyrunuzzz;

Khoobsurat



  • Film adı: Khoobsurat
  • Yönetmen: Shashanka Ghosh
  • Prodükdor: Rhea Kapoor -Anil Kapoor -Siddharth Roy Kapoor
  • Vizyon Tarihi:19 Eylül 2014
  • Süresi: 127 dakika
  • Türü: Romantik-komedi
  • Yayın Ülkesi: Hindistan
  • İMDb'puanı : 6.4
Fragman:

Oyuncular:
Genel konusu; Alıntı Yeppudaa'dan Yeniden çevrim olan modern romantik komedi filminde umutsuz fizikoterapist tamamen zıttı ve bir başkası ile nişanlı olan genç, yakışıklı Rajput ile tanışır. Bundan sonrası aile değerlerinin kapıştığı bir savaştır. Bu savaşta evrensel bir temaya bakılır: Aşk, kendine saygı ve gerçekten istediğin bir şey uğruna mücadele..


Bence Konusu: Dr. Milli başrol kızımız ülkenin beyzbol takımının fizyoterapi uzmanı ülkenin en iyi doktorlarından hem inatcı hemde çılgın bir doktor.Kral (ne kralı anlaamadım bölge kralı gibi birşey sanırım çünkü başka krallardan da söz ediyorlar.) yıllar önce bir kazada ayakları tutmaz olmuş  40'a yakın doktor geldiysede kimse Kral'ın inadını kırıp onu iyileştirememiş bir kaç gün sarayda takılıp gitmişler.Mill gelir gelmez saraya bir renk getirdi o katı disiplinli saraya renk kattı.Tabi yakışıklı ama nişanlı :) prensimizde gözüne çarpttı Mill'İn böyle rahat hoyrat davranışları aklına her eseni anında yapabilen bir kız Prensin ve saray ahalisinin tam tersi :).Neyse böyle başlıyor masal :))

Bence güzel izlenesi bir filmdi bazen kızın rahat davranışları sinir etsede genel anlamda geçerli :)



filmi izlemek isteyenler buyrunuz Tıktıktık


4 yorum:

  1. kore filmlerine ilgim yoktu ama bloggerların yazılarıyla başlayacak sanırım:) ben de beklerim: www.emilianata.com

    YanıtlaSil
  2. Paylaşım için teşekkürler...İzlenecek filmler listeme ekledim her ikisini de...

    YanıtlaSil