1 Kasım 2014 Cumartesi

Gfk Türkiye

Gfk Türkiye hakkında ben araştırma yaparken netten pek yararlanamamıştım ne olduğu hakkında o yüzden bu yazıyı yazmaya karar verdim umarım yardımcı olabilirim araştırma bilgi edinmek isteyen arkadaşlara.

GfK Türkiye

GfK Türkiye, 1987 yılından bu yana pazar araştırmaları konusunda faaliyet gösteren Türkiye’nin lider araştırma kuruluşudur. 115 firma ile 100'den fazla ülkede araştırma hizmeti veren, dünyanın ve Avrupa'nın en büyük 4. araştırma grubu olan çok uluslu GfK Grubu’nun Türkiye ayağı olarak araştırma sektöründe global düzeyde yaşanan tüm yenilikleri yakından izlemektedir. GfK Türkiye, 250+ tam zamanlı çalışanı ile araştırma ihtiyacının belirlenmesinden önerilere giden süreçte en doğru bilgiye ulaşılmasını sağlayacak araştırma yaklaşımlarını uygulamakta, verinin titizlikle toplanmasını sağlamakta ve elde edilen veriyi bilgiye dönüştürerek stratejilere yön verecek raporlar sunmaktadır.
 GfK Grubu 1934 yılında Almanya’da kuruldu. Almanya’nın en büyük araştırma grubu olan GfK, dünyadaki ve Avrupa'daki araştırma grupları içinde 4. sırada yer almaktadır. 100'den fazla ülkede araştırma hizmeti sunan 150 firmadan oluşan geniş bir uluslararası ağa sahiptir. Yüzde 80’i Almanya dışında olmak üzere toplam 12.000+ çalışanı vardır.

 --
Evet arkadaşlar uzun süredir aklımda olan bir yazı aslında. Nedir bu GFK sizlere bahsetmek istiyorum belki katılmak isteyen arkadaşlarımız vardır.
Gfk global bir piyasa araştırması yapan bir aktif anket gibi bir şey.Tüketicilerin hangi ürünleri kullandığı hangi ürünleri tercih ettikleri, hangi marketlerden alışveriş yaptığı ve ürünleri indirimli alıp almadığı gibi araştırma yapan bir firmadır.
Ben kayıt olduktan 15gün sonra beni arayıp gfk hakkında bilgi verdiler.2gün içerisinde vıp kargo ile barkod okuyucu cihazı, nereden aldım, ne aldım, hediye kitapçığı ve birkaç hediye ile paketim elime ulaştı
kayıt olmak için tıktıktık..




 yaptığınız haftalık bildirimlerden ve katılacağınız anketlerden puan alıyorsunuz.


Puanlarınız Nasıl Birikecek?

• Hoş geldin Puanı: Sadece sisteme ilk girişinizde verilir. 250 puandır.

• Haftalık Bildirim Puanı: Bize bildirim yaptığınız her hafta için (Pazartesi-Pazar) 25 puan kazanırsınız.

• Elektrik Sarfiyatı Telafi Puanı: Tarayıcınızın sarf ettiği elektriği telafi etmek amacı ile yılda 2 kez verilir. Başlangıç haftanızdan itibaren, her 6 aylık dönemde 50 puan kazanırsınız.

• Devamlılık Puanı: Yılda 2 kez verilir. Başlangıç haftanızdan itibaren, her düzenli bildirim yaptığınız 6 aylık dönemde 100 puan kazanırsınız.

• Kütük Yenileme Puanı: Her yıl sonunda 1 kez verilir. Bir yılınızı doldurup, bir sonraki yıl çalışması için kayıt yenilemeniz halinde 50 puan kazanırsınız.

• Ek Puan: Düzenli olarak toplayabileceğiniz bu puanların yanında, zaman zaman hazırlayacağımız anketlere katılarak ek puanlar da kazanabilirsiniz.







Biriktirdiğiniz puanlardan hediyeler alıyorsunuz öyle aman aman bir hediye yok işte ev gereçleri oyun hobi anne bebek eşyaları gibi çeşitleri var.Ben nisan ayında başladım hemen hemen her hafta düzenli olarak bildirim yaptım 950 puanım var bayağı bir şey alabiliyorum ama biraz daha biriktirmeye çalışıyorum.Ama dediğim gibi öyle aman aman şeyler yok ama yine de taş atıp da kolum yorulmadı ki mantığından giderseniz iyi iş ama yok ya ben uğraşamam hacı derseniz o da sizin bileceğiniz iştir.
 Her sene hediye kataloğu yenileniyor yeni ürünler dahil ediliyor internet üzerinden istediniz hediyeyi seçebiliyorsunuz.
Şimdilik aklım gelen bunlar konuyla ilgili öğrenmek isteyeceğiniz şeyler varsa sorabilirisiniz.


4 yorum:

  1. Hiç bir bilgim yoktu hakkında, sayende öğreniyorum. Sitesine falan bakayım bakalım :) Teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederrim.Ben çevremdekilerede öneriyorum dediğim gibi taş atıp kolum yorulmuyor ya .Hem neye ne kadar ödediğini biliyorsun üzerine hediye kazanıyorsun :)).

      Sil
  2. bende kullanıyorum bu sistemi bakalım daha bi getirisi olmadı inşallah puanlar birikince olacak:)) takipteyim bloğunuzu bende bloğuma beklerim sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde henüz bir kazanımım olmadı belki yılbaşı çekilişinde güzel bir hediye kazanırız :)).Uğrayacağım :))

      Sil