11 Ocak 2014 Cumartesi

Bu Aile Tam Bir Karmaşa Dostum!!!..

Bayağıdır yazamıyorum hem sınavlar, okul vs. hem de aile büyüğümüzün sağlık problemlerinden dolayı.O yüzden bu zaman kısıtlığında sadece film izleyebildim birde Dexter'ı dexter 8 sezon ve ben daha 4.sezondayım son derece bağımlılık yapan bir dizi mükemmel ya :) :)

İlk filmimizz;


Film Adı: Boomerang Family / Aging Family
Yönetmen: Song Hae-Sung
Senarist: Cheon Myung-Gwan , Kim Hae-Gon, Kim Jae-Hwan
Prodüktör: Lee Kyoung-Hwan
Vizyon Tarihi: Mayıs 9, 2013
Süresi: 112 dakika
Konu: Aile / Trajikomik
Ülke: Güney Kore

 Oyuncular;

Boomerang Family-Park Hae-Il.jpg Boomerang Family-Yoon Je-Moon.jpg Boomerang Family-Kong Hyo-Jin.jpg Boomerang Family-Youn Yuh-Jung.jpg Boomerang Family-Jin Ji-Hee.jpg
Park Hae-Il Yoon Je-Moon Kong Hyo-Jin Youn Yuh-Jung Jin Ji-Hee
In-Mo Han-Mo Mi-Yun mother Min-Kyung
Boomerang Family-Ye Ji-Won.jpg Boomerang Family-Kim Young-Jae.jpg
Ye Ji-Won Kim Young-Jae
Soo-Ja Geun-Tae

 Konusu: Hapisten çıkmış oğul, karısı tarafından terk edilmiş batmış yönetmen olan oğul, eşinden ayrılmış ana evine geri dönmüş bir kız ve ergen bir torun.Hepsi birden ana evine geri dönmüş.Anne ise 70 küsür yaşında kozmetik satıcısı.Aile içerisindeki ilişkiyi anlatan bir film.Aslında filmi beğenmedim çok durağan bir film ve çok çarpık bir aile ilişkisi var hangi kardeş kimden olduğunu belli değil gibi.Neyse bu 3kardeş 1 torun ve anne yaşamaya başlıyor.Aile içerisinde kavgalı olsalarda dışarıdan bir zarar geleceği zaman tek yumruk oluyorlar.Filmin özüde bu zaten.Dedim ya pek sevmedim filmi yinede izlenebilir.


















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder