16 Haziran 2013 Pazar

Ramen yediydim de ben :) :)


Ramen yapmıştım geçenlerde hani o kore dizilerinde iştahlı iştahlı yedikleri favori yemekleri var ya :) :)
(Aynen resimde olduğu gibi :D :D)


Jun Pyo Gu görünce böyle çok hevesle gittim Migros 5M den aldım diğerlerinde yoktu aldım mı az almadım ama 3.5 liraydı sanırım 4 kutu aldım Kung Fu Ramenden pek beğenmedim bizim damak tadımıza göre değil çok yavan hayatta bi Ankara Makarna olamaz :) :)
Ben azıcık üzerine nane, kekik, tereyağı döktüm ekstradan tadı biraz daha iyi oldu ama suyu daha lezzetliydi.Ekmek kırdım suyuna ramenden daha lezzetliydi :) :)

yapılışı gayet basit kaynayan suya atıyorsun o kadar :)
Kung Fu ramenden paket ramenler daha lezzetliydi.Kung Fu ramende üstüne suyu doldurup kutusunda yenilebiliyor fakat pek lezzeti yok belki onuda suda kaynatılsa daha lezzetli olabilir.
Benim sonrraki denediğim ramen ise Carrefoursadan aldım İndomie 1tl'ydi ve daha iyiydi Kung Fu
Ramenden.Arabistan menşeilidi sanırsam


kızartılmış karides de vardı Carrefoursa'da

 
Resimleri çekerden de tırsttım bi ara noluyo bacım der birisi diye : )

 
 

Durum bundan ibarettir sıcak sıcak daha lezzetli oluyor. Ben üzerine kaşar falanda koydum değişiklik olsun diye ama tereyağını az koyun tadını bozabiliyor.
 Acılı olan favorimdir :) :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder