7 Mayıs 2013 Salı

Gece Sineması Filmleri { 2 }


We Teach You Love

Mini dizi olarak geçiyor o yüzden pek bi sıcak bakmadım.Sonra izleyeyim bari dedim.Sanırım mini dizi dedikleri şey tv filmi gibi oluyor.Ben çok eğlenerek beğenerek izledim önerimdir cidden izleyin :)


Sinemalar.com puanı :
6.9 / 10
94 oy
Adı: We Teach You Love / Sarangeul Gareuchyeo Deurimnida
Yonetmen: Kwon Suk Jang
Senaryo: Kwon Soon Won
Bölüm: 1
Tür: Romantik
Yayınlandığı Kanal: MBC
Yayın Dönemi: 10 Ekim 2010

Oyuncular:
Kim Kyu Ri as Lee Jin Yi
Ki Tae Young as Kwon Tae Joon
Yang Jin Woo as Choi Chul Woo
Lee Sung Min as Park Yong Dae
Hyun Woo as Oh Ji Hoon
Choi Jae Hwan as Hacker Yoon

Konusu:

  Kwon Tae Joon bir kadın tavlama firmasının deneyimli ve oldukça başarılı bir yöneticidir erkekler gidiyor diyor ki 'ben şu kadının seviyorum ama beni görmüyor bile' o zaman  kadını tavlamaya çalışıyorlar.
  Bir gün yöneticisi Kwon Tae Joon'a durumun iyi gitmediğini bir kadınada yardım etmesini söyler o da kabul etmez konsepti erkektir çünkü. Lee Jin Yi  tam 12 yıldır bir erkeğe aşıktır, 12yıldır bıkmadan onu sevmiş beklemiştir.
Neyse kabul ediyor ve peyzaj mimarı Lee Jin Yi başlıyor eğitime çok da kolay olmuyor onu baştan ayağa değiştirmeye başlıyor
  Kwon Tae Joon, Lee Jin Yi ile vakit geçirdikce onu tanıdıkca ondan hoşlanmaya başlar ama hedefteki erkekte Lee Jin Yi'ye aşık olmaya başlar.Bakalım olaylar nereye kadar uzayacak.

İzlemek isteyenler... yeppudaa tıktık...
İndirmek isteyenler... Yeppudaa tıktık...




 Resimler






Bu ara kendimi şanslı hissetiğim filmlerden biri daha.Bu ara maşallah iyi filmlere denk geliyorum :). Dram yazıyor türünde ama komedi filmlerinde dahi olabilecek kadar azıcık bi dram var.Genel olarak beğendim.Önerimdir:)



Trailer:


Sinemalar.com puanı:

7.1 / 10
8 oy 
 Adı Love 911 / Band Aid
Yönetmen:Jeong Ki-Hun
Senarist Jeong Ki-Hun, Park Sang-Min
Yapımcı: Son Seung-Jin, Kim Ui-Suk, Lee Min-Ho
Görüntü Yönetmeni: Choi Se-Gyu
Vizyon Tarihi December 19, 2012
Süresi: 120 min.
Tür: Romantik, Melodram
Ülke: South Korea

Oyuncular:
Love 911-Ko Soo.jpg Love 911-Han Hyo-Joo2.jpg
Ko Soo Han Hyo-Joo
Kang-Il Mi-Soo
Love 911-Ma Dong-Seok1.jpg Kim Sung-Oh Juni Love 911-Jung Jin-Young.jpg Love 911-Yang Dong-Geun.jpg
Ma Dong-Seok Kim Sung-Oh Juni Jung Jin-Young Yang Dong-Geun
İtfaiye Şefi Yong-Soo Hyun-Kyung dedektif dedektif

Diğerleri
Jin Seo-Yeon - Ha-Yoon
Oh Su-Min - Ji-Young (Kang-Il's dead wife)
Lee Do-Ah
Jo Min-Gi - chief doctor (cameo)
Lee Dong-Kyu - doctor (cameo)


Genel Konusu: Eşini kaybeden bir itfaiyeci Kang Il ve düşüncelerini başkalarına açamayan bir doktor Mi Soo karşılaşırlar. Birbirleri sayesinde içtenlikle sadık kalarak ve yavaş yavaş düşüncelerini göstererek geçmişin yaralarını iyileştirebilmişlerdir.


Konusu: Doktor Mi Soo oldukça zeki ve başarılı bir doktordur, bir gün acilde bir kadına yanlış teşhis koyar ve kadının beyin ölümü gerçekleştirir.Bunun üzerine kadının kocası ise çıldırır 'senin yüzünden kaltak'der ve arar onu daha sonra dava açar %100 suçlu olan Mi Soo ise durumdan nasıl sıyrılacağını düşünürken adamın şok halindeyken yumruk attığı itfaiye memuru Kang II'ye ona dava açması için baskı yapmaya gider ama, Kang II kesinlikle kabul etmez başından gitmesi için döver neredeyse.Çünkü o da eşini kaybetmiştir 3 sene önce.
  Güzel güzel ikna edemeyeceğini düşünen Mi Soo onu baştan çıkarmaya çalışarak dava açmasına ikna etmeye çalışır.Öylede olmayınca itfaiye bölüğünde fahri doktor olarak göreve başlar :).
Yılışık doktoru başından atmaya çalıştıkca daha çok yakınlaşırlar itfaiye memuru ile doktor.

izlemek isteyenler tıktık...
indirmek isteyenler tıktık...
intihar bile edecekti itfaiye memurunu ikna için.







Gift:





4 yorum:

  1. we teach you love dizisi sayesinde k-dramayı keşfetmiş bir insan olarak söyleyebilirim ki (: en beğendiğim filmlerden ilk ona girer (: öok hoş bir konusu var sonunu harika ötesi bağlamışlar finali süper yapmışlar. ters köşeye yatıyoruz biraz (: çok keyifli bir film gerçekten...
    kinci filmin konusunu da beğendim en kısa zamanda izlemeyi düşünüyorum (: eline sağlık (:

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim.We teach you love dizi bile olabilirmiş ben çok beğendim benimde ilk 10'uma girdi bile.İkinci film love911 güzel film ama biraz daha yavaş ama yinede ben çok beğendiğim.Keyifli seyiler. :)

    YanıtlaSil
  3. love 911 in konusunu her seferinde okuyup izlemeye nedense bir türlü karar veremedim ama herhalde bu yazıyı okuduktan sonra izleyeceğim :) we teach you love ise en beğendiğim filmler arasında kesinlikle herkes izlemeli :) ellerine sağlık :D

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim.İzlemenizi dilerim yavaş ilerleyen bir film olsada güzeldir.KEyifli seyirler ;)

    YanıtlaSil