20 Haziran 2012 Çarşamba

My Name is Kim Sam Soon



Merhaba...

İşte Huzurlarınızda My Name is Kim Sam Soon

Yapım:2005 ~ GüneyKore
Tür:
Dram, Komedi, Romantik
Yönetmen:
Yun-cheol Kim
Senaryo:
Kim Do-woo
Senaryo (Kitap):
Ji Su-hyeon
 

Oyuncular:
Kim Sun Ah as Kim Sam-soon

Hyun Bin as Hyun Jin-heon

Jung Ryu Won as Yoo Hee-jin

Daniel Henney as Dr. Henry Kim

Kim Ja Ok as Park Bong-sook (Sam-soon Annesi)

Lee Ah Hyun as Kim Yi-young (Sam-soon ablası)

Na Moon Hee as Na Hyun-sook (Jin-heon annesi) 



 
Jin Heon (Hyun Bin)
Baskıcı bir annenin oğlu abisini ve yengesini kaybetmiş o sırada da çok sevdiği sevgilisi terk edip gitmiş bu yüzden biraz gizemli erkek tipinde.Kendini beğenmişi, cool ve herşeyi parayla halledebileceğini düşüyor.Resturantını en iyi resturand yapmaya çalışan bir işletmeci




 




Kim Sam Soon(Kim Su Ah)    
Kim Sam soon isminde nefret eden hatta başka başka isimler söylenen hafif toplu hatta gayet toplu mükemmel bir pasta ustası.3 senelik erkek arkadaşı tarafından aldatılmış umudunu çöp-çatan firmalarından aramayı umarken karşısına bir aşk çıkar artık ve Sam Soon onu bırakmaya hiç niyetli değildir.Ailesi için Jin Heon'la küçük bir sözleşme yapacaktır.

 

Yoo Hee Jin (Jung Ryu Won)
Jin Heon'un terk edip giden sevgilisidir.Ümiti kendisini affedirip Jin Heonla tekrar sevgili olabilmektir.Bunun için uzun bile olsa bir savaşmak vermeye niyetlidir.Bakaln Jin Heon onu affedebilecek mi???


 




 Dr.Heny (Daniell heney)
Hastası için koreye kadar gelen yakışıklı aşık doktorumuz ben bu karakteri çok sevdim çok güzel bir hava kattı diziye.Kim Sam Soon ile olan diyalogları çok ama çok komikti



 Gelelim konuya

Öncelikle niye izledim bu diziyi ben Hyun Bin olduğu için boynumun borcu diyerek izledim.Samimi bir şekilde anlatacağım diziyi sizlere

Derseniz ki -'ilk 3'üne girer mi dizi ' -'Hayır' derim. İlk 5 yine hayır cevabını veririm.Dizi ilk bölümü güzeldi komikti.Görücü usulu buluşma sahneleri de çok komikti.Ama dizide sarmayan bir şey vardı alamadı içine yani izleyici sanki.Ama Jung Ryu Won çok beğendim çok duru bir güzelliği olan bir kadın.Yine de izleyein vaktiniz varsa diziyi ;)

  İlk bölüm Kim Sam Soon'un aldatılma sahnesiyle ve hayalleriyle başlıyor.Aşk konusunda darbe yiyen Sam Soon kendisinin işine adamak ister ama önce bir iş bulması lazım.İş görüşmesine gider ve orada şaş-kaza Jin Heon'la karşılaşırlar.Pastasını çok beğenen Jin Heon, Kim Samsn Soon'u elinden kaçırmak istemez ve düşer peşine.Neyse işe başlar v Dizinin geneli geneli resturant bi an da sevgilili olurlar Neden peki!! bunu da dizide öğrenin artık geçiyor.Resturant sahneleri genelde komik Kim Sam Soon'u genelde seviyor çalışanlar bir kişi hariç onda da biraz kıskançlık var.
Kim Sam soon isminde nefret eden hatta başka başka isimler söylenen hafif toplu hatta gayet toplu mükemmel bir pasta ustası.3 senelik erkek arkadaşı tarafından aldatılmış umudunu çöp-çatan firmalarından aramayı umarken karşısına bir aşk çıkar artık Kim Sam Soon onun için savaşacaktır.Ama işler öyle kolay gitmeyecektir.



Diziden kareler;




2 yorum:

  1. yazıyı okurken ben yazsam büyük ihtimalle aynı şeyleri yazardım herhalde dedim ellerine sağlık :) izlerken başta çok umutluydum ama maalesef pek bi keyif aldığımı söyleyemem yine de dediğin gibi boş vakti çok bol olanlar(ki ben de izlerken çok boş vaktim vardı işsizdim :D) izleyebilir :D :D

    YanıtlaSil
  2. Çoğu izleyicinin hoşuna gitmişti.Ama dediğim gibi tat alamamıştım bir dizi izlemiş olduk işte :)

    YanıtlaSil