14 Haziran 2012 Perşembe

Merhaba 14,06,2012

   Merhaba...
 
  

Aslında çok heyecanlıyım karnımda kelebekler uçuşuyor ne yazmam gerektiğini, kendimi nasıl tanıtmam gerektiği hakkında en küçük fikre sahip değilim.
Bloku gezerken, yararlanırken, okurken, bazen bakmasan blokumdan haberdar olmasanız bile ben yazmaya devam edeceğim çünkü ben bir hayalimi gerçekleştiriyorum.Ben yazayım ama okuyan olsun veya olmasın.Ben hep burada olacağım ama :)
Şimdi eee geldik bloka ne var burada ne yok burası aslında kore dizileri hakkındaki yorumlar bilgiler olacak benim nacizane düşüncelerimle.Ama sadece kore deyip çemberi küçültmek istemiyorum.Bazen bir yemek tarifi bazen bir konser notlarıyla bulacaksınız beni.
Lütfen beni bu küçük dünyamda yalnız bırakmayın.
Şimdilik bu kadar daha hızlı bir dönüş yapmayı planlıyorum :) :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder