8 Kasım 2015 Pazar

Ah O Eskiden Güzeldi :) -She Was Pretty




Selamlar Nasılsınız sayın okuyucularım :) Kendimi çok havalı hissettim sanki pazar eklerinde köşesi olan yazarlardan sandım kendimi zaar :)) Özlemişim yazmayı ama napayım yazmak ve okumak ne güzel şeyler demi çok edebi şeyler beceremediğim için bende böyle tatmin oluyorum napayım :)
Şimdi size pek nadide güzel bir romantik-komedi dizisi tanıtıcam

Dizi romantik komedi bazında güzel gidiyor, öyle entrika falan yok ama bir kore klasiği olan aşk üçgeni tabiki de var. Bi kere dizinin ostlarına bayıldım Choi Si Won ile bu dizide karşılaştık çok hoş bir adam ses tonunu çok beğendim. Hwang Jun

She Was Pretty


Dizi Künyesi;

  • Dizi Adı: She Was Pretty
  • Yönetmen: Jung Dae-Yoon
  • Senarist: Jo Sung-Hee
  • Yayın Kanalı: MBC
  • Bölüm Sayısı:16
  • Yayın Dönemi: Eylül 16 - Kasım11, 2015
  • Yayın Günleri: Çarşamba - Perşembe 21:55
  • Yayın Ülkesi: Kore
Oyuncular;
She Was Pretty-Hwang Jung-Eum.jpg She Was Pretty-Park Seo-Joon.jpg She Was Pretty-Koh Joon-Hee.jpg She Was Pretty-Choi Si-Won.jpg
Hwang Jung-Eum Park Seo-Joon Koh Joon-Hee Choi Si-Won
Kim Hye-Jin Ji Sung-Joon Min Ha-Ri Kim Shin-Hyuk
She Was Pretty-Seo Jung-Yeon.jpg She Was Pretty-Lee Byung-Joon.jpg Jung Da-Bin Park Choong-Sun She Was Pretty-Lee Il-Hwa.jpg
Seo Jung-Yeon Lee Byung-Joon Jung Da-Bin Park Choong-Sun Lee Il-Hwa
Na Ji-Sun Min Yong-Gil Kim Hye-Rin Kim Joong-Sub Han Jung-Hye
She Was Pretty-Hwang Seok-Jeong1.jpg She Was Pretty-An Se-Ha.jpg She Was Pretty-Shin Dong-Mi.jpg She Was Pretty-Park Yoo-Hwan.jpg She Was Pretty-Kang Soo-Jin.jpg
Hwang Suk-Jung An Se-Ha Shin Dong-Mi Park Yoo-Hwan Kang Soo-Jin
Kim Ra-Ra Kim Poong-Ho Cha Joo-Young Kim Joon-Woo Joo A-Reum
She Was Pretty-Shin Hye-Sun.jpg She Was Pretty-Cha Jung-Won.jpg She Was Pretty-Bae Min-Jung.jpg She Was Pretty-Im Ji-Hyun.jpg She Was Pretty-Kim Ha-Kyun.jpg
Shin Hye-Sun Cha Jung-Won Bae Min-Jung Im Ji-Hyun Kim Ha-Kyun
Han-Sul Sun-Min Yi-Gyung Eun-Young Boo Jong-Man
She Was Pretty-Jin Hye-Won.jpg She Was Pretty-Jo Chang-Geun.jpg Jung Da-Bin She Was Pretty-Yang Han-Yol.jpg
Jin Hye-Won Jo Chang-Geun Jung Da-Bin Yang Han-Yol
Lee Seul-Bi Gwang-Hee Kim Hye-Jin (young) Ji Sung-Joon  (Young)





Karakterler:

Hwang Jung-Eum- Kim Hye-Jin
Dizimizin esas kızı eskiden güzelmiş kendisi ama ergenlikle ve parasızlıktan üzerine bir çirkinlik gelmiş.
Part time işlerde çalışarak durumu kurtarmaya çalışıyor.Karakteri aslında bildiğimiz koreli tipik fakir ama çalışkan kız işte çok mu basit oldu ama durum bu valla.

-Hwang Jung Eum un karakterini ben 'Can You My Heart' Dizisindeki karaktere çok benzettim tavırları vs.
Aşırı derece tepkileri mimikleri bi zaman sonra sinir bozucu oluyor 'hey napıyorsun' falan diyip ağzını kocaman açması bana hiç doğal gelmiyor Şu didi reklamlarındaki teyze gibi görünüyor gözüme. En sevdiğim dizisi Secret Love'du sanırım oradaki oyunculuğu iyiydi ama karakterden mi bilmiyorum ama bu dizide çok batti gözüme ikinci roldeki kızı daha çok sevdim açıkcası.

 Park Seo-Joon- Ji Sung-Joon
Çocuk iken tombiş ve asosyal karakterimiz 15 sene sonra full karizma özgüven tavan bir şekilde koreye geri döner.
Niyeti hem şemsiyesini bulmak hemde Dergiyi kurtarmaktır.

  Koh Joon-Hee - Min Ha-Ri
Kim Hye Jin'in kankasıdır :) çocukluk arkadaşı ve ev arkadaşıdır.Varlıklı bir ailenin kızı olmasına rağmen bir otel de çalışıyor. Hayata karşı hoyrat capkın, vurdumduymaz
Kim hye jin ile çok sıkı bir dostlukları var.


Bu kızımızı bayıldım çok sevdim ben onu yine bu ablamızda 'Can You My Heart' dizisnde vardı orada da sevdiğim bir karakterdi orada da ikinci karakterdi umarım başrolde izleyeceğim dizileri olur.







Choi Si-Won -Kim Shin-Hyuk
Evet dizimizin şövalyesi o kadar tatlı ki nasıl başlasam bilemedim.
Jackson ile pardon Kim Hye Jin ile ilk iş günü güzel bir tanışma ile tanışırlar :)
Acayip komik bir karakter eğer kadrajda Shin Hyuk varsa ağzınızı acın ve gülmeye hazırlanın dizinin en güzel karakterlerinden hatta ben başroldeki karakterden daha ço sevdim başrolden daha çok önplana çıktı
Km Hye Jin'i 6yaşında kaybettiği kız kardeşine benzettiği için onu ayrı seviyor ve önemsiyordur devamlı destekcisidir.
Dizinin bazı ostlarını Si Won söylüyor sesini çok beğendim çok sevdim ya keşke... :)

Konuya değinirsek;
Ji Sung-Joon, Kim Hye Jin aynı mahalleden ve sınıf arkadaşıdır onun ilk ve tek arkadaşıdır o yüzden kore ye dönünce görmek ister. ve olaylar zincirleme büyümeye başlar.Kim Hye Jin ilkokul çağlarında güzel ve gözde bir öğrenci iken babasının iflası ve ergenliğinden sonra yüzünden çıkan kırmızılıklar yüzünden özgüvenini kaybetmiş pek yüzüne bakılmayan bir kız olmuş oda burs borcunu ödemekten kendisine bakmaz ve bonus kafa olup çıkar durumu çok da önemsemez onun için en önemli konu iş'dir ah bir iş bulsam der ve parttime işlerde çalışır
Bir gün bir mail olur ilk aşkı şişko Ji Sung Joon koreye gelicek ve onunla buluşmak istediği söyler kızımızda tabiki der.Ve büyük buluşma günü çatar şişko Sung Joon'u arar her yerde tam bulmuşken o Kim Hye Jin'i tanımaz eski güzelliğinden esir yoktur ne de olsa.Onuru kırılan Kim Hye Jin görüşmeye kankası Min Ha-Ri gönderir nasılsa bir kere göreceğim sonra amerikaya geri gider diye düşünürler.Min Ha Ri'yi Kim Hye Jin diye yuttururlar bi bakıma. Ama Sung Joon bir dergide editör yardımcısı olarak korede kalmaya karar verir hemde Kim Hye Jin zar zor iş bulduğu şirkette :) ve olaylar başlar her gün yüzyüze gelirler bakalım Ji Sung Joon ilk aşkını tanıyabilecek mi :))

Bir kaç Ost paylaşmadan edemiycem :)






Karakter İlişkileri;













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder